نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

چراغ زندگیمون

دلم تنگه ...

1392/12/20 17:17
نویسنده : نجمه
430 بازدید
اشتراک گذاری

دختري ،نفسي مامان يادت نمياد ولي من خوب يادمه دو سال پيش در چنين روزي با زدن اولين لگد به شکم مامان خواستي وجودت و به من ثابت کني ولي نميدونستي که وجودت از شروع ويار بد من بهم ثابت شده بود راستش و بخواي دخترکم دلم خيلي تنگ شد براي حرکت هات وقتي تو شکمم بودي کاش ميشد آن لحظات زيبا را ضبط کرد و هر روز مرور کرد تمام نفس کشيدن هايت برايم خاطره ميشود اين را ميدانم تمام لحظه هاي خوب و ثانيه ثانيه هاي بزرگ شدنت برايم خاطره ميشود خاطره اي بس ماندني تا آخر عمر دختر خوبم دوستت دارم .همه ميگويند اينقدر به خود وابسته ات نکنم و يه کمي به خود م و درسم برسم و برم سر کار  ولي ميخوام بدوني از وقتي تصميم به بودنت گرفتم خود و بدنم را وقف تو کردم عزيزم تا کمي نو گلم جون بگيره و بتونه خوب و از بد تشخيص بده اون موقع شايد براي خودم به فکر بيافتم ...ايشالله  از مهر سال ديگه چند روز تو هفته مي خوام بزارمت مهد کودک تا با محيط بيرون انس بگيري عزيزکم ....

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)