نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

چراغ زندگیمون

سونو سه بعدی

1391/5/10 14:53
نویسنده : نجمه
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی جونم الهی مامان فدای اون لگدات بره

با اینکه خیلی از این کار می ترسیدم و همه می گفتن خطر داره و نمی دونم آب دورت خیلی داغ میشه ولی بالاخره نتونستم صبر کنم و سپردمت دست خدای مهربون و واسه سونوی سه بعدی رفتم البته باباتم خیلی مخالف بود حالا یه تیکه از فیلم سونوتو میزارم اینجا تا ببینی کجا بودی و چه شکلی ...

به مامان جون و خاله هات که نشون دادم می گن شکل باباتی اما من فکر می کنم مماخت مثل مامانیه و لپای تپلت و دهنت مثل بابایی البته زیاد هنوز معلوم نیست به کی رفتی عزیزکم فقط دعا می کنم که صحیح و سالم باشی ...

سونو سه بعدی نازنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیس
10 مرداد 91 16:07
سلام مامان شدنتون مبارک دختر من مهدیس تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و شنبه که رای گیری شروع میشه بهش رای بدید ممنون میشم واسه رای دادن به این آدرس برید و شماره دخترم و توی نظرات وارد کنید http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
خاله ی بهراد کوچولو
14 مرداد 91 13:26
سلام خوش اومدین به نی نی وبلاگ.....مامان شدنتون هم مبارک.........به وبلاگ پسمل ما هم سری بزنین......
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 15:16
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟