نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

چراغ زندگیمون

اولین لگد

1391/5/9 12:35
نویسنده : نجمه
177 بازدید
اشتراک گذاری

اولین حرکتی که ازت فهمیدم زمانی بود که قدم گذاشتیم تو ماه ۶ یعنی اوایل ماه خرداد تکون خوردنت بر عکس بعضی ها که میگن خسته کنندست اصلا برام خسته کننده نبود برعکس خیلی هم لذت می بردم و دوست داشتم الانم که تو ماه هشتیم و حسابی بزرگ شدی اگه یک ساعت تکون نخوری ناراحت میشم و میترسم

 

فقطدعا می کنم این لحظه ها بدون خطر از سر من و تو بگذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
9 مرداد 91 12:55
سلام مامان نازنین زهرا!وبلاگ قشنگی داری! من ونازنین زهرا خوشحال میشیم دوستهای خوبی مثه شما داشته باشیم!
یه مامان(مریم)
10 مرداد 91 6:03
سلام عزیزم چه روزهای سختی رو گذروندی ...کاملا درکت میکنم جدا که هیچی به پای اون لگد زدنها و جابه جا شدنهای بچه تو شکم مادر نمیرسه ...خدا رو شکر که اون همه تلاشتون نتیجه داد و حالا داری مامان میشی یه مامان خوب لذت بخش تر از همه اون موقعیه که بعد از تولد میذارنش تو بغلتو بهش شیر میدی یعنی اون لحظه رو حاضر نیتی با دنیا عوض کنی......خیلی خوشحالم کردی عزیزم ایدوارم تند تند بنویسی و ما رو از حال خودت با خبر کنی ......بعد از به دنیا اومدن نی نی هم عکساشو بذاری و ما کیفشو کنیم..........دوست دارم عزیزم خیلی خیلی مواظب خودت باش تا این یکماهم به سلامتی بگذره........