نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

چراغ زندگیمون

دختر خیلی زرنگ

1392/2/7 23:44
نویسنده : نجمه
262 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بهم میگه نازی زرنگه آخه یاد گرفتم دستم و می گیرم به مبل و میز تلوزیون و سبد اسباب بازی هام و راه می رم و کلی ذوق می کنم یکدفعه هم با صورت میام رو زمین و زار زار گریه می کنم ولی کیه که از رو بره !!! دوباره بلند می شم و از اول ....

دنبال سر مامانم تا آشپزخونه مثل باد چهار دست و پا می رم یاد گرفتم بدون کمک بشینم .عاشق بیسکویت مادرم که مامان بده دستم تا می تونم بریزم و بپاشم و فقط یه کمیش و بخورم ....چایی هم که دیگه نگو و نپرس ......دندون هم که در آوردم 2تا از اون سفیدای قشنگ

یه وقتا یه چیزایی هم میگم واسه خودم چون بیرون رفتن و خیلی دوست دارم د د د د از زبونم نمی افته دنبال مامان راه میرم و گریه میکنم ما ما ما ما یه وقتی هم بابا بابا میکنم تازه تو گفتن بو هم استادم مخصوصا اگه یه کمی آب دهن هم همراهش باشه که دیگه هی چی..........

کلا دختر با نمکی شدم به قول مامان نفس نفسها ، گل گلدونها ، عزیز همه دلها ، خوشگل خوشگلها .........

دوستتون دارم خیلی زیاد

منتظر عکسها در پست بعدی باشید

نظر یادتون نره هاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دانیال
1 اردیبهشت 92 21:28
ماشا الله نازی جون خیلی جلوتر از دانیاله. هم دندون دراورده و هم چهاردست و پا میره و می تونه بایسته.. دخترها زرنگتر از پسرهان.. آفرین دخمل کوچولو