نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

چراغ زندگیمون

یه عالمه عکس

1392/2/7 21:31
نویسنده : نجمه
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها خوفید ؟خوشید؟ کیف همتون کوکه ایشالله ؟

من و مامانم اومدیم تا یه عالمه عکس و بزاریم و دوباره بریم تا من اجازه بدم به مامان تا دوباره باهم بیایم میدونید که من یه کمی از کمی بیشتر شیطون و بلام ........

تیپم تو عروسی خاله

عکس من و زینب و ضحی خونه بابا جون

عاشق حموم رفتنم

اینا چیه از سقف میریزه تو صورتم؟؟؟؟

مامان تو حموم هم ولمون نمیکنی آخه عکس نگیر خجالت می کشم

سفر قشم

طرح حنا رو نگا حالش و ببر

بزار یه کم رانندگی کنیم بابا

برم ببینم سی دی آهنگ قشنگ چی داره بابا اون بالا رانندگی بی آهنگ که حال نمیده

پیداش کردم بزار برش دارم

وای مامان داری عکس می گیری بی خیال آهنگ و گوش کن

ببخشید صورتم کثیفه داشتم غذا می خوردم

تیپ زدم برم عروسی الانم خوابیدم تا تو عروسی حسابی بدی کنم

چه خبره اینجا چقدر شلوغه خانما چیکار می کنن اون وسط؟؟؟؟؟؟؟

ببینم این تو چیزی پیدا می شه من بخورم!!!!!!!

مامان عکس نگیر دیگه دوربینت و می گیرمااااااا

 

تا مامان حواسش نیست از میز برم بالا آخ جون

ای وای مامان اومد

بزار برم دوربینش و بگیرم عکسم و نشون بابا نده

من و سبد اسباب بازی

وقتی کنار مبل ایستاده بودم و افتادم

خودم میشینم

سینی بازی کلی حال می ده

بابا یواش تر

نی نی ها ی دوستای مامانم هستند

مامان ولمون کن بزار بخوابیم

خدا نگه دار تا بعد

دوستون داریم خیلی زییاااااااااااااااد

نظر یادتون نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)