نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

چراغ زندگیمون

4مین ماهگرد و ...

1391/10/26 18:29
نویسنده : نجمه
267 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 25 مصادف بود با 4مین ماهگرد من و واکسن زدنم که یادمم میاد میخوام گریه کنم ...

صبح زود مامانی با هزارتا قربون صدقه من خوابالو رو از خواب ناز صبح بیدار کرد که پاشو دختر گلم بیدار شو نازی زهرای مامان پاشو میخواییم بریم پا تو سوراخ کنیم و ...از این حرفها منم که بچه نمی دونستم مامان چی می گه چشمام و باز کردم و به مامان می خندیدم از ذوق اینکه کجا میرم منی که تا میشستم تو ماشین می خوابیدم چشمام و گنده کرده بودم و خیابونا رو نگاه می کردم ... ولی امان از وقتی که خانم پرستار آمپول و کرد توی رون پام جیغم رفت هوا اینقدر با زبون بی زبونیمجیغ کشیدم که نگو تازه مامانم هم با من گریه می کرد منم وقتی میدیدم اون گریه میکنه بیشتر جیغ میزدو مامانم بلند تر گریه می کرد من که نفهمیدم مامان چش بود اونم واکسن زده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

ني ني شكلك

خلاصه تا شب خونه مامان جون بودیم شبم که میومدیم خونه بابایی واسه ماهگردم یک کیک خوشگل خرید و منم که بی حال و دردون بالاخره گذاشتم چند تا عکس از من بگیرن کی میشه این واکسن زدنا تموم بشه که من بتونم تو روز تولدم خوشحال باشم نه بداخلاق و اخمو....

                       ني ني شكلك                      

ني ني شكلك 

تازه من تو روروکم می شینم اینقدر دوست دارم یعنی خیلی حال می ده مثل آدم بزرگا بشینی اونتو و تلویزیون بره ناقلا و سریال دختران حوا و فیلم قلب یخی رو تماشا کنی  تازه تعجب هم می کنم من که زیاد هنوز بلد نیستم دستم و کنترل کنم فقط می دونم اگه ببرم بالا و محکم بزنم اون جولو آهنگ میزنه و منم از تعجب چشمام چهار تا میشه کاشکی مامان میزاشت بیشتر اینتو بمونم روزی چند بار به مدت دو سه دقیقه خیلی کمهههههههههههههههه ...

 

 

وای که عاشق حموم شدم مامان من و می خوابونه رو تشک حموم و کلی با هام آب بازی میکنه اینقدر به من حال میده که وقتی دوش آب و می بنده می فهمم موقع لباس پوشیدنه و میزنم زیر گریه و نمیزارم لباسام و بپوشونه ولی مامان زورش بیشتره ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
29 بهمن 91 21:01
سلام مامان نی نی ناز نازی خدا برات نگهداره خیلی ناز داره... انشالله همیشه کنار هم با شادی باشین نی نی نازتو دیدم یاد پسر خودم افتادم 4 روز بزرگتر از نی نی شما بود انشالله پسر نازت همیشه همیشه همیشه سالم و خندان باشه