نازنین زهرا عزيز مننازنین زهرا عزيز من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

چراغ زندگیمون

کارای جدید

1391/11/24 12:54
نویسنده : نجمه
208 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ها میدونید من غلت زدنم خیلی خوب شده تو بغل مامان و بابا رو زمین تو کالسکه هر جا میزارن من و می خوام غلط بزنم تازه جیغ زدن یاد گرفتم و همش سر مامان جیغ میزنم و موهاش و می کشم یاد گرفتم که لبم و بخورم و همش این انگشت شصتم تو دهنمه و دارم لثه هام و می خارونم

من که تازه فهمیدم قل قلک چیه و قتی مامان و بابا قل قلکم میدن کلی دلم میره ذوق میکنم ولی مامان و بابا اینقدر من و قل قلک ندید زیادیشم دوست ندارم

شبا وقتی خوابم نمیبرد من و میبردند تو خیابونا منم تو ماشین می خوابیدم اما تازه فهمیدم خیابون و ماشین سواری خیلی خوبه واسه همین دیگه تو ماشین نمی خوابم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غلط گیر
17 بهمن 91 0:04
سلام مامانی غلط نه غلت
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
29 بهمن 91 21:02
اااا این دخمله من یه لحظه فکرکردم پسله